Karriären börjar

Nej inte direkt, men jag skickade in en spontanansökan till ett sminkföretag och ska nu träffa dem nästa vecka, spännande! Jag vet inte så mycket om dem, ska bli kul att höra mer!
Jag vill shoppa! Shoppa kläder och inredning! Hyllor framförallt. Skulle helst vilja måla alla golv vita!!! Men det går ju inte :P
När vi flyttar till hus ska alla golv vara vita har vi bestämt, gud så fint!
Vi åkte runt i ett nytt område igårkväll och såg alla nya hus som de byggt och blev väldigt avundsjuka :( Fan vad enkelt det skulle vara om man hade massor med pengar. Köpa hus, köpa finare bil, skaffa personlig tränare och träna med varje vecka så att man fick värsta kroppen, m.m.
Jaja, nu ska jag äta frulle och sen bege mig till gymmet.
CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0